Krasivyy rica ederim. Yok canım birsey olmaz 10 ve üzeri bağışıklık var demek senin 25 çıkmıs belki doktorun aşı yaptır der ama bazı doktorlar gebeyken yaptirmiyor bazilari yaptiriyor sen doktoruna sor ama suan seni ve bebegi sıkımtiya sokacak hicbirsey yok rahat ol