Kızlar ben Aralık ayında 20 haftalık bebeğimi kaybettim. Aniden açılma olmuş rahim agzı yetmezliği sebepliymis. Bir sonraki gebelikte dikiş atılacak dendi. Ama hiçbir bilgim yok. Tekrar gebe kalmak istiyorum. Süreç nasıl ilerliyor ve dikiş alınırken acı oluyor mu ? 7 saatlik sancı sonrası hastaneden kucagim boş döndüm ve muayene masasını bile görmeye tahammülüm yok. O yüzden çok tedirginim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.