mucize0616 Merhaba arkadaşlar 8.haftamdayım ama iki gündür özellikle kasıklarımda kramp batma kasılma oluyor normal mi
ArvenMom mucize0616 evet o haftalar da normal eğer çok şiddetli sizi iki büklüm bırakıyorsa yürütmüyorsa doktorunuza söyleyin yada hastaneye gidin
Mavimi mucize0616 benimde oluyor doktorum çok şiddetli bitmeyen bir ağrıysa gel dedi bana öyle ufak tefek ağrılar normalmiş daha ilk haftalarında olduğu için ♥️