Havvaca bir arkadaşım da orda yaptı doğumu. Dr unu hatırlamıyorum şu an ama doğumda bebeğin omzunu kırmışlar. Kontrollerde anlamışlar. Bebeğin 1 hafta sürekli aşırı ağlaması falan olmuş onlar gaza yormuslar gazı var diye. Neyse çocuk sonra grip oluyor tıkanıyor. Dört çelik Hastanesi’ne gidiyorlar. Çocuğu küveze alıyorlar işte gripten orda hemşire fark etmiş bu çocuğun omzu kirik diye