Kızlar 34+5 de dün sancılarım başladi meğer erken doğummus neyse o süreç fazla iyi geçmedi anlatmiycam sadece sizlere sorum şu başına gelen yaşayan akrabası yaşayan var mı bu durumu bebeğim 2650 doğdu şuan kuveste ne zaman çıkar bişey olmasından korkuyorum bide sabahtan beri 2 kere lagman yapıldı bana yinede şu gazı atamıyorum tüm vücudum agriyo merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum yok faydasi