bdenerigokce açlık tokluk ölçümünü çok duymaya başladım, her konuda yazmaya çalışıyorum benim açlık tokluk normal, bebek iri değil, suyu iyi, ilk aydan beri sıkı olmasa da diyet yapıyorum -2 kilodayım ve yüklemede şekerim çıktı. şimdi düşük doz insülin kullanıyorum. insanlar bence ciddiyetin farkında değiller