Hanifeak 32. Haftaya geldiğinizde doktorunuzdan çalışabilir raporu alacaksınız muhasebeye vereceksiniz 37. Haftaya kadar çalışabilirsiniz sonra doğum iznine çıkıyorsunuz doğumdan önce 2 doğumdan sonra 2 ay olmak üzere raporlu sayılıyorsunuz raporunuz bittiğinde de devletten raporlu olduğunuz günlerin ücretini alıyorsunuz doğum parası dedikleri şey bu yani asıl adı iş göremezlik ödeneği. Yani şuan sigortaliysaniz ve doğumdan öncede 90 gün sgk priminiz varsa bu parayı alırsınız çalışmaya devam edin 😊