Krm cok sevinirim şimdi şöyle anlatayim benim esim acente sahibi ama isler kotu gitti die kapattık ofisi ama sigortam hâlâ yatiyo resmi olarak aktif acente hâlâ ben 27+3 gunluk hamileyim sigortam kapanirsa dogum parasi alamam die kapatmadi esim baya zor durumdagiz çünkü baska sehire geldik esimle ama sskm aktif hala bu ayakta rapor yatarak rapor farkli diuorlar onu nasil yapabilirim yani kacinci hafta almam lazim is gorememezlik raporu acaba bide muhasebecimizin mi yapmasi lazim bizim mi