Busratnt Kızlar 18.30 gibi kahverengi akıntı geldiğini gördüm ama hala sancılarım yok normal mi? Haftam 39+2. Hastaneye de gitmek istemiyorum hemen doğuma alırlar orada saatlerce sıkıntı çekerim diye korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Sna-0567 Busratnt benim nisanim geldiğinde doktoruma yazmıştım. Suyun gelirse veya sancin siklasirsa gel demisti. Hemen gitmedim ben de sancilarim başlamıştı sonra geri gitmişti üzerinden 1 gün geçince gitmişti 4 cm ile yatis vermisti
Eftelyaatasoy Busratnt 40+3üm hala doğuramadım yani tecrübem yok tahminimi söyleyeceğim nişan geldikten hemen sonra doğum gerçekleşmiyor hastaneye gitsen nst bakarlar sancı yoksa gönderirler
Busratnt Eftelyaatasoy göndermezler diye tedirginim işte. Suni sancı vermelerini istemiyorum açıkçası
Sevdebayraktarr Nişan gelince hemen doğum olmayabilir suyunuz gelirse ve ağrılarını 5 dakka ya inince doktora gitmelisiniz