Merhabalar ilk gebeliğimde 12. Haftada serklaj oldum ama 17. Haftafa erken su gelmesiyle doğum yaptırıp gebeliği sonlandırdılar. Şimdi 2. ye hamileyim 14. haftadayım açılma gözükmüyor o yüzden serklaj olmadım henüz. Bu durum her hamilelikte yaşanır mı? Her hamilelikte serklaj gerekli mi açılma şimdilik yok ama geç kalmaktan korkuyorum