Fatmadan Kızlar iyi geceler bişey sorucam benim bugün 1-2 kez kasılmam oldu yani kasılmadan kastım ağrı sızı yok sadece bebek kendini sağ tarafa topladı sizce bu haftalarda normal mi artık ne sıklıkta olursa korkmalıyım 31+4 oldum bu arada serklajlıyım yani riskli gebeyim rahim ağzımda dikiş var aylardır yatıyorum 🙄
Gzo Fatmadan canim benim hep toplaniyor aci flanda hic hissetmedim bugüne kdar ama nst cektirebilirsin sanci cikiyor mu emin olmak için
NUR-01 Fatmadan benim de çok kasılmam oluyodu nst de sancı çıktı baya hemde. Erken doğum riskim var hâlâ sizde bir kontrol ettirin derim.
dilay_06 Fatmadan bebek büyüdüğü için kendini ittirdiğinde ya da karnın üst kısmına çıktığında toplanmış gibi ya da acı hissetmeniz normal benimki o haftada 2 kiloya yakındı. Ve her sabah karnımda acıyla uyanıyorum. Şu an 33+5 im. Ama serkajlı olman önemli o yüzden bir hasteneye gidersen nst ye bağlarlar. Ben de 26. Haftada o acıları çok çektim nst bağladı bir şey çıkmadı şükür.
Fatmadan Gzo Kuzum bizim başlıklara yazdım ama kimse görmedi o yüzden başlık açtım sen şu an kaç haftalık oldun ben 2 hafta önce nst ye girdim ama benim bebiş bi saniye durmadı karnımda bi o tarafa bi bu tarafa kadın resmen dakikalarca kalp atışını bulmaya çalıştı ben böyle bebek görmedim diye gülme krizine girdi sonra dediler en iyisi seni nst ye 32. Haftanda girmeye başlayalım öyle oldu işte ama bugün hem çok halsizim hiç kaldıramadım kafamı hem de böyle kasılma oldu 1-2 kez korktum pazartesi kontrolüm var gittiğim gün 32+1 oluyorum
Gzo Fatmadan pazar günü nasipse 36oluyorum 🙃 canim benimde aynisi asla nstye istemiyor sıkışmak hosuna gtmyo çünkü kayiyo icerde 😂 usgde bile arkasi dönük sürekli hareket etmiyor 😂
Gdmr Sevilayms evet toplanıp hemen salıyorsa da normalmiş zaten o haftalarda cok normalmiş çünkü rahim kendini doğuma hazırlarmış :)
Fatmadan Kızlar serklajlı olduğunuz için size soruyorum dünden beri çok hareketli bebeğim ama hareketleri canımı acıtıyor afedersiniz vajinamın tam üstü ayakları var heralde orda neresi bilmiyorum hareket ettikçe anlık öyle bi canım acıyor ki dikişlere mi vuruyor sizce @Sevilayms @Gzo @meliiisoz Gdmr
Rabia_91 29 haftalığım ama bende de çok oluyor o, sanki bebek dönüyor gibi karnımın altında toplanıyor, sonra düzeliyor. Açıkçası ben tehlikeli bi durum olarak hissetmedim, sonuçta bu bebişler karnımızın içinde dönüyor. Dönme hareketi olarak düşünüyorum.
Gdmr Fatmadan Canım benimde öyle oluyordu kıcımın altına yastık koyduğum zaman hemen yukarı cıkıyor rahatlıyordum allaha şükür 1 haftadır yukarda oğluşum
Gzo Fatmadan canim yeri daraliyor benim hep asagiya vuruyodu bebeginle konus vurma flan de dinliyor hemen 😄🥰
ogretmenHnmm Fatmadan benim de hep sağ tarafa toplaniyor taş gibi oluyor bir kac haftadir böyle sag kaburgamin oraya bir yerini dayiyor oturamiyorum batiyor. 27 haftalikken gitmistim nstye bagladilar sanci çıkmadı neyden olduğunu da anlamadim haftaya kontrol var söyleyeceğim doktora zorluyor toplaninca