Sundusmtn Acil yardım. Özel şirkette çalışıyorum 25. Haftamdayim. 32. Haftadan önce rapora ayrilmak istiyorum bilgisi olan var mı aynı zamanda analık ödeneğimi de almak istiyorum bu şekilde olan varsa yazabilir mi?
Tugbaakcy Sundusmtn normal heyet raporu alabilirsin 1 aylık yazdırabilirsin 15 günlükte. Verirler özel hastaneyse merak etme sgkdan rapor parası alırsın. 1 aylık 6200 lira civarı
Mutluemos Sundusmtn analık ödeneği de yıl içinde 90 gün sigortalı olmak zorundasınız emzirme ödeneği de 120 gün sigortalılık süresi gerek eğer sigortaniz tam ise analık raporu bittikten 1 ay sonra ödenekler başlıyormuş burda çoğu arkadaş öyle almaya başlamış ☺️ Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah
Sundusmtn Çok zor alınıyor filan diyolar işim ağır sürekli ağır kaldırıyorum ve merdiven inip çıkıyorum günde çok fazla kez inşallah alabilirim içime su serptiniz çok teşekkür ederim
melekmommm Mutluemos canım bende heyet raporu almak istiyorum ama ne kadar yatırıyor devlet çok düşük mü maaşımızdan
Sundusmtn Mutluemos sigortalilik sürem tutuyor analık ödeneğine hakkım var ama temmuza kadar beklemek istemiyorum inşallah alabilirim ben de çok teşekkür ederim canım ♥️ hangi şehirdesin
Mutluemos Sundusmtn veterinerim ben birim amirim sorun çıkardı aslında eşim ile tartıştı eşimi cikaramayinca beni çıkarmakla tehdit etti çıkmayınca da zorluyordu mola dinleme işime karışıyordu gözüm kapalı yaptığım işte bile sorun buluyordu yoruldum bende mecburen böyle bir şey yaptım.
Sundusmtn Kızlar ben alamadım çoğu özeller takıplı hasta olmamızı ıstıyor ya da doğum paketi satma derdindeler en azından tek hekimden 10+10 seklınde rapor ayarlayım dıyorum o da zor
Tugbaakcy gamizee_ ben iskenderun palmiyeden aldım. Kendi doktorum isteğe bağlı da veriyordu doktordan doktora değişir