36 haftamda yaşadım sürekli idrara çıkıyordum meğerse suyum gidiyormuş aynı anda tansiyonum aşırı yüksekti yüzüm komple uyumuştu çok farklı bir şeydi doktora gittiğimde idrar tahlili istedi sonuç çıkınca gebelik zehirlenmesi demişti acilen doğuma alındim