Arkadaşım 34. Haftada kontrole gittiğimde bebek hiç kilo almamış hatta bir önceki haftasından 80 gr eksik çıkmıştı 35. Haftada gittiğimde 400 gr almış olarak gözüktü Salı günü 36+1 de kontrole gittiğim de bu haftada hiç kilo almamış olarak çıktı 2700 gr dedi
Bizde önceki haftalarda aynı sıkıntıyı yaşadığımız için kordon kan akışında bir problem yoksa neden almıyor gelişim geriliği mi var diye sorduk doktorda bize 3 haftalık bir gerilik olursa gelişim geriliği deriz Şuan öyle bir durum yok 1 hafta daha küçük çıkıyor minyon olabilir dedi 380gr yanılma payı oluyor makinada dedi
Ki ben 34. Haftada yaşadığım o kilo almama durumundan beri dikkat ediyorum her gün muz süt kuruyemiş vs tüketiyorum ama almayınca almıyor demek ki
Biraz önce bir postta denk geldim 3200 kg diyorlar aynı haftada olan hamileler, kafama takmamaya çalışıyorum ama moralim de bozuluyor açıkcası
Allah herkesin bebeğine evladına sağlık sıhhat versin 🙏🏻🧿