Öğleden beri kasık ağrısı ve kahverengi akıntı var ve sürekli ped taktım neredeyse doldu hastaneye gittim ilçedeyim ultrason yok merkeze gidin dedi gidemem eşim yok uzun yol yapmak istemiyorum bu halde sancım çoğalırsa direksiyon hakimiyetini kaybetmekten korkuyorum normal mi başına gelen var mı 11+4