irem5959 Merhaba arkadaşlar oksapar kan sulandırıcı iğneye başlayıp sonradan kesen oldu mu doktorun demesiyle acaba
Gzd11gzd irem5959 Doktorum genetik test ve pıhtılaşma testi yaptı onların sonucuna göre oksaparı kesti corasprin kullanıyorum.
Deletedmom_51 irem5959 gen de oıhtılaşma sorunum çıktı, 3 düşük geçmişim var, Oksopar ve coraspin birlikte kullanıyordum. 14.haftaya kafar Oksopar kullandık, Sonra Oksopar kesti doktorum coraspin ile devam ettim, 25.haftaya geldiğimde tekrar Oksopar başladık
irem5959 naneliseker_ Ben en fazla 2 hafta falan kullandım sonra direk kesti kullanma gerek yok dedi sonra doktor kendisi de gitti zaten ayriyetten 2 doktora daha gittim kullanmana gerek yok dedi şu an 13 haftalığım hiç bir sıkıntım yok
naneliseker_ irem5959 canım genetik testte pihtilasma sorunun yoksa doğrudur. Başka bseye mi verdi kesti acaba
irem5959 naneliseker_ yok hayır sadece folik asit ve d vitamini kullanıyorum rahim de kanama gördü kesti rahim altında bende yoktu kanama
naneliseker_ irem5959 pihtilasma yoksa sorun yok Keser. Ted ir amaçlı verdi demekki. Bizlerde genelde pihtilasma olur bende kullanıyorum suan ondan dedim
naneliseker_ irem5959 yatkınlık var yazmışsın ama doktoruna tekrar sor kestiyse iğneyi sebebi vardır ama yine başlaması gerek.
irem5959 naneliseker_ gitti ki 😁 maalesef ufak yerde yaşıyorum pek bir açıklama yapmadan çekip gitmiş 😁 ondan sonra 2 ayrı doktor çıktım ve gerek yok dediler çok kafam karışmaya başladı doktor bulmak çok zor bir şeymiş
irem5959 Tgcgkhn bende kullanıyordum ikisini de rahim kanama gördü kesti sonra da bir daha kendisi gitti doktorun
irem5959 Gzd11gzd bana ikisini birden kesti coraspin de kullanıyordum rahim içinde kanama gördü önce hapı diğer kontrolde iğneyi kesti bir daha ki kontrole gittigim de gitmişti zaten
Tgcgkhn irem5959 kanamam olduğunda da bırakmadım bu iğne bebeğe kan gitmesini sağlıyor bırakman riskli