Ben sabah uyandigimda başladı 2 saate falan geliyordu ama benimkisi sadece karnımın altından bı bıçak saplanır gibi saniyelik girip çıkıyordu kaskatı kesiyodu beni o an hiç bişey yapamıyorum o şekilde bütün evi doğum için temizledim 2 katliydi ev bide büyüklü ev kahvaltı öğle yemeyi akşam yemeyi yap kur kaldır yıka akşam 8 den sonra 20 dk da bir olmaya başladı ama ben anlamadım tabi yalancı sancı zannetim 11 de yattım ama uyuyamıyodum sancidan bu sancı sayar indirmidtim sancı geldikçe basiyodum hastaneye gitmenize gerek yok yalancı sancı yaziyodu bende gitmedim 12 buçukta suyum geldi gittim canım şimdi 2. Hamileliğim bende doğum bekliyorum inşallah