Ben patoloji den 12 gün sonra teslim aldım neden çıkmasın ki ama ben yatmışım daha yapılırken bebeği istiyorum dedim eşim hergün aradı bebeği istiyoruz dedi bize uzman doktor dışarıdan geliyor onu bekliyoruz dediler hep 12 gün sonra kandil günü haber geldi teslim alabilirsiniz diye ben kefenledim bütünlüğünü bozmamislardi devlet hastanesiydi