Umutefeninannesi hiç belirti aramayın çünkü kullandığımız ilaçlar zaten aynı belirtileri veriyor. Kasık ağrısı, bel ağrısı, göğüs hassasiyeti. İlk denemede hepsini yaşadım tutmadı, 2. Deneme de yine aynılarını yaşadım tuttu. İlaçların da çok etkisi var öyle düşünün