kubrasena Son düzlüğe giren ya da benim gibi 3. Trimesere gğn sayan hamişler hazırlıklarınız ne durumda? 26+5 olduk kızımla pazar günü son bölüme giriyoruz inşallah🙏 %90 bitti alışveriş bizim. Sizde durumlar ne? 🥰
Mamasu kubrasena 26+2 deyim bütün eşyaları hazır yıkadım ütüledim erkenciyim biraz 😅 iyi ki de yapmışım diyorum karpal tünel sendromu oldu ellerim çok fazla iş yapamıyorum ellerim uyuşuyo ağrıyo hemen 😪
leila1 kubrasena bizde yarın 27 olacağız. Çok şükür çoğu şeyi bitti, yatak odası hariç onu da seçtim 2 hafta içinde alacağız.
Esmila Mamasu merhaba size birşey sorabilir miyim benimde ellerim sizinki gibi yarın doktora gideceğim ilaç falan veriyorlar mı
Mamasu Esmila bir ilacı yokmuş en fazla ağrı kesici veriyorum dedi doktor oda uyuşmayı engellemediği için içmiyorum doğurunca geçer dedi atel önerdi aldım o bir nebze rahatlattı gece uyandırmıyo artık
kubrasena Biz kıyafeti şampuan deterjan bebek arabası küvet anne yanı beşik karyola beşik dolap örümcek mama sandalyesi kanguru çantası battaniye vs biz 2 tulum ve karyola aldık gerisi hep eş dost anneanne hediyesi oldu kızıma🥰🙏
kubrasena Yıkamaya başlamadım erken diye düşünüyorum 30 larda başlarım sanırım yada temmuz ortası gibi
__Aysenurrr__ kubrasena 27+5 haftalığız bir tek anne yani beşiğimiz kaldı deprem bölgesinde olduğum için evim ağır hasarlı mecburen annemlerde kalıyorum orasida küçük nasıl yapılır bilmiyorum
Haticebrc kubrasena yarın doğursam çocuğa giydirecek bi tane takım yok maalesef hiç birsey almadık eşim de bu konuda hiç hevesli mi değil maddi yönden mi yanaşmıyor anlamadım birbirimize instsgramda gördüklerimizi göndermekle yetiyoruz 😅😅annemler bi bebek arabası bir de beşik aldılar bende bi kaç süs tarak tırnak makası gibi şeyleri tredyoldan aldım bu kadar
symag Haticebrc aslında almak lazım. Mesela bu hafta aldığıma bir hafta sonra bakınca pahalanmis oluyor. İndirim kovalayin her ay birşeyler alsaydiniz keske
Catsofmom _gulumm mobilyaları en fazla 1 ayda geliyor oda yapacagım dersen. Zaten 7-8 ay anneyanında yatacak. O beşiği e bebekten bir günde alırsın. Kıyafetleri internetten alsan her gün bir kargo gelir. Tüm odayı tamamlamam ütülemem tam 1 hafta 🤣 o yüzden hala beklemedeyim vallahi
Haticebrc symag eşim sanırım etrafından bekliyor biseyler kimsenizde umrunda degil esime de bana da soran eden yok ne eksik ne aldınız diye bende bi kaç kez dolap almak için gezelim dedim daha erken dedi kaldı kendi ihtiyaçlarım var daha bebekle birlikte son ana sıkıştıracağız belli ki
Saliha-aydin 27+3 beşik zıbın kanguru kovası vs kiyafetlerinide aldık ve sonunda kendimede bisiler aldım ve hala da alacaklarım var sanki eşim çok hevesli valla aldırıyor
Sengul-9798 kubrasena 30+3 üz çok şükür hiç bir eksiğimiz kalmadı ilerleyen haftalarda hastane çantamı hazırlamayı düşünüyorum sağlıkla gelsin inşallah minikler 🙂