Ankara da yaşıyorum havalar malum bu ara pek iç açıcı değil ve normalde yazları evim çok sıcak olur aşırı hemde bende buna istinaden bebeğime çoğunlukla kısa kollu sıfır kol zıbın vs aldım uzun kol az aldım acaba diyorum ki bir kaç parça da uzun kollu alsam mı yoksa düzelir mi havalar ya da doğumdan sonra mı karar versem bilemedim akıl verin 😂😂🥴
Bu arada tam temmuz başına falan geliyor doğum