ISILTAN hilalcelik1 Merhaba geçmiş olsun . Muslukta elinizi ıslatın soğuk su ile kolunuza sürün rahatlatır .
Aaa122 hilalcelik1 ben 2,3 gün o kolumu kaldıramamıstım çok zordu ağrısı hiç bisey yapamadım tas gibi olmuştu
Haticebrc hilalcelik1 parol içebilirsin ağrı olursa bende bi doz yaptırdım üç gün içinde geçti şişlik kızarıklık falan