Busracetin Edaaaaaaaa kasik batmalarim cok oldu hafta sonu regl sanciis gibi ve goguslerim cok hassas ben mart ayinda da bir gebelik gecirmistim onun gibi aslinda biraz belirtiler ama koku hassasiyeti ve yoğun akinti olmadi , birkaç güne öğrenicem ama sabretmek zor geliyor 🐣
deryamehmet35 Edaaaaaaaa tsk ederim canım sağol cvp verdiğin için .bebeğinizde hayırlı olsun canım inşallah güzel bir hamilelik süreci geçirirsiniz
elekarven_94 Edaaaaaaaa canım meraba ovulasyon testinin markası ne bnde hamile kalmak istiyorum yaaaa
Busracetin Busracetin evet varsa kanda cikar artik ama sabredicem birkac gün daha 😊 evet dogru diyorsun belriitler her zmana ve herkesta ayni olmayabiliyor , bu beklenti içinde oldugumuz icin her belirti acaba mi dedirtiyor ne yazik ki 😏
superrmomy deryamehmet35 laboquick kullandim canım 30 tane ovulasyon testi 6 tanede gebelik testi 40 tlye geldi bana
Eda0509 superrmomy bende şuan laboquick kullanıyorum canım. İnşallah yumurtlamam çıkar testte. Sen memnun kaldın mı canım testten
Selinnnce Edaaaaaaaa canim tebrik oderim oncelikle. Peki yumurtlamadan once ve sonra iliski yasadiniz mi?
Edaaaaaaaa Selinnnce yaşadım ama cocuk amaçlı değil cnm korundum sağlıklı soerm ve yumurta olsun mantıgıyla
Sarem Eda0509 bırgebeningunlugu çok güzel anlatıyor kuzum. Birbirmize bu ay yardımcı olalım inşallah güzel haberler alırız
miniminne 1htcgl ya merhaba bende ovulasyon takip edyorum ama bu çatlayıp catlamadıgını ovulasyon testinde nasıl görüyorsunuz Benim bugun yumurtlama göZüküyor catlayıp catlamadıgını nasıl anlayacagım
Kaderbala Kızlar ya ben denedim bu ay 6 gün peşpeşe yaptım sadece üç gün kırmızı çizgi gördüm onlarda silik çizgi biz yinede değerlendirdik o günleri ama üç günden sonra tekrar yaptım testi çizgi koyulaşır diye bekledim çizgi kayboldu. Ne olur ne olmaz diye yaptığım günün akşamı tekrar yaptım yine aynısı oldu. Şuan silik çıkalı en son 3 gün oldu ve sol kasığımda da ağrı var noldu anlamadım 😞😞