Edaaaaaaaa canım benim o kadar problemli ki gebeliğim inan seni yanlış yönlendirmek istemem benim ilk degerlerim duzenli artmadi ilk öğrendiğimde 124 du 3 gun sonra 212 cikti iki sonra 214 derken 1 bucuk hafta önce duzene girdi bu süreçte sağlıksız gebelik kurtaj dendi baska doktor dis gebelik dedi hepsinde bekledim kurtaj olmadım simdide kesem var bebek yok 2325 de vajinal ultrasonda cok kucuk keseyi gorduk 10 gecti ustunden dun acildeydim kese var bebek yok dediler sata göre 7+1 ama dollenmeye gore 5 haftalik inan bu sorularin cevabini bende seninle beraber arıyorum 😔