Zana_oz Merhabalar kızlar lohusa takımında pijamamı yoksa gecelik mi daha iyi. Bide aldığınız yerler neresi paylaşırmısınız
Hizligonzales Zana_oz ben pijama tercih etmistim yatarken kalkarken ustum basim acilir gecelikle rahat edemem diye dusundugum icin. Aldigim sitenin adini unuttum ama simdi tekrar gebeyim buna da trendyoldan alicam güzel modeller var orda
funnymummy Zana_oz önden düğmeli siyah bir pijama takımı aldım gecelikle rahat edemem diye düşünüyorum
leila1 Zana_oz ben trendyoldan aldım önden düğmeli normal pijama takımı. Kendi bedenimden 1 benden büyük aldım rahat ederim diye düşünüyorum
Kubra2423 Kizlar iki takım koyucam sizce bu renklerden hangisi güzel https://ty.gl/r2dohxmx14 bumu yoksa https://ty.gl/rpy49cn632bumu
catandgirlmom Zana_oz ben pijama tercih ediyorum kanama falan olduğu için pijama daha sağlam hissettiriyor gecelikle sanki sürekli dışarıya çıkacak hissi yaşıyorum 😂 gecelikler almıştım ama belki kanama falan bitince giyerim
Yoncatac Sezaryen olacağım bende gecelik tercih edecektim pijama dikişten dolayı ağrı yapıyormuş emin olamıyorum
Kuzeymiraa Yoncatac ben pijama giydim çok rahat ettim yedek yanınıza koyabilirsiniz. Dikişi çok güzel kapattıkları için rahatsız olmuyorsunuz 🙏🏻
Cansuq44 Yoncatac kesinlikle gecelik düşünün Pijama alıp giyememistim ilk doğumumda bunda gecelik aldım sadece
Selbus Dagi sezon sonu 240 tlye lohusa pijama takımı vardı bu gün mağazada gördüm bedeni bana uymadığıniçin alamadım kumaşı çok güzeldi. Outlet katına koymuşlar. Sitesinde de şu an baya bir indirim var