Gizemtsn Egepol de dogum yapanlar yada yapacak olanlar bilgisi olanlar yazabilir mi sezeryan olacağım muhtemelen işleyiş nasıl doktorum disaridan gelecek ucret farkediyo mu hastane çantasına neler koydunuz hastane neler veriyor (hastane çıkışı veriyormuş galiba ) odaları süslediniz mi refakatçi eş kalabiliyor mu ve doguma esi alıyorlar mı depent veriyorlar mi almali miyim vb kafamda deli sorular 🤗😍
Kenanizm18 Gizemtsn ücret doktoruna baglı. Orada ki doktorlar olursa 2.600 dogum ücreti. Hastane cıkışı, depend verilmiyor :) Doguma eş alınmıyor, refakatcı olarak kalabilir. Oda süslemedim ben zaten kapı süsü, yatak ucu süsü kuves süslüyorlar.