Lunaa 32. Haftamdayım 1 aydır vajinamdan gaz çıkarır gibi sesler geliyo doktora da sormadım çok rahatsızım bu durumdan. Sizde de oluyor mu? Sebebi nedir bilen var mı ?
yesillimonn Lunaa Bitek hamilelikte degil normalde bazen banada oluyodu hava doldugu icin öyle oluyormus internetten arastirmistim😁😂
Derya341986 Lunaa bende de olıyordu çok cnm ben anladm zamanla arkadan çıkan gaz gece önde toplanıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
hunilimom Hormonlarımızın artması ile oluşan gayet normal bi durummuş araştırmıştım bende hamile olmadan da ilişkiden sonra oluyo vajinanın genişlemesi ve hava girmesiyle oluyomus
Melomeltem Vajina genişleyince olan bir durum diye biliyorum çok hoş olmasa da oluyor bazı kişilerde ve vajina daraltma ameliyati oluyormus hele de iliskiden sonra olunca çok rahatsız edici