Yeni memur oldum . İşe girişim yapıldı ve çalışamaz raporu aldım teslim ettim
.şuan izinli gözüküyorum. Ama Haziran 15 de maaşım yatıcak mı ?
Yoksa doğumdan sonra ki 2 ay bitince felan doğum parası gibi mi yatıcak.
Kimisi maaşını alıcaksın diyor , kimisi sonradan yatıcak diyo.
Yeni atandığım yer şehir dışı ve ev tuttuk. Çoğu şeyi 15 Haziran maaşına göre planladık diyebilirim.