Bsra_0105 Bsrblr bende de lekelenme oluyor Progestan kullanıyorum ne kadar kullandırttı doktorunuz acaba ?
Melikeadiguzel1 9+0 olduk bizde🌸aşırı halsizim yatasım geliyor sürekli prilamla ayaktayım yoksa kusmaktan naparım bilmiyorum bide 2 yaşında kızım var
KumCi Nur_50 10 haftalık bitiyor göbüşten hala ses yok 🤭 midemiz de bulanmasa hamile olduğumuzu bilemiycez
Hazniyee 4 + 5 te ogrenmıstım o zamanlar böyle 15 -16 haftalık yazanlar ne kadar uzun bı zaman gıbı gelıyordu bana sımdı 16+0 olduk ohh 😂😂 darısı gerıden gelenlere 😂
Hazniyee Ama şunu anladım 2 -2 bucuk aylık zaman dılımı hıc gecmıyor 3 aylık oldumu masallah anlamıyorsunuz bıle ben ne ara 3 bıttı 4 oldum dıyorum