Bsrblr Miraybaysal ben bu hafta 5 gün az az lekelenme gördüm doktor tutunma kanaması da olabılır düşük riski de olabılır dedı hap verdı şükür gectı suan
Bsrblr Ben ılk olunca şaka gıbı hasta olmusum o yüzden midem bulanır gıbı anlayamadım daha 9 hafta olduk ne zaman anlayacaz bilmem 😂😂
Miraybaysal Mervesencan hayır ilk gebeliğimde yaşamıştım. Bunda olmayınca bi tereddüt ettim ama sanırsam herkeste olmuyormuş
Aleynagunal bdenerigokce hahaha aynen valla bende ilk şaka falan zannediyordum çünkü 2.5 sene olmadı ne doktorlar gezdim ki bende pcos var ama şimdi 13 haftalık olduk bilee 🧿
Miraybaysal Bsrblr büyük ihtimalle tutunma kanamasıdır. Bende ilk gebeliğim de yaşamıştım sağlıkla gelsinler inşAllah🫶🏻
Glcn12 Nur_50 zaman hiç geçmiyor sanki ya 13+5 ikinci gebeliğim oğlumda kıpır kıpırdım şimdi hep yatasım var hiç kalkasım yok
Bsra_0105 Bsrblr bende de lekelenme oluyor Progestan kullanıyorum ne kadar kullandırttı doktorunuz acaba ?