Dyakut bana da 10+6 iken doktorum erkeğe benzettim ama net bir şey diyemem dedi zaten uyuyordu 😂 13 haftalıkta bir daha gideceğim yine bakarız dedi ama normalde tamamen netlik için 16. Haftayı bekliyoruz dedi erkekler belli ediyor hemen de kızların biraz daha geç öğreniliyor sanırım