3 ay femara kullandım bu ay 2 ser kere ıctım gunde yanı duzenlı kullandım doktorum bugun catlama ıgnesı yazdı 21.00 da vur dedı 1 hafta bırlıktelık dedı bu sekilde veya benzerı olan var mı (yumurta toplama vs olmadı dırek ıgne verdı muayene de yumurtanın 2 cm i gecmıs bıraz hatta dedi )