Sadece 1 aylık öğretmenlik yapıyorum o da öğretmen ayrılmış milli eğitim aradı gittim ücretli öğretmen olarak 1 ay için okula gidip geliyorum. Çocuğum 34 aylık eşimin ailesine bırakıyoruz. Evler 5 dk . Ablasi bekar, annesi ve babası ile yaşıyor. Değişen saatlerde orda oluyor çocuğum. Giysi, bez vs veriyorum. okul bitti bitecek yaklaşık 2 haftaya . Sizce onlara herhangi birsey vermem lazım mı yani görünceye para vs? Gerçi alacağım para ne ki 😂 ama ne bileyim sizce ne yapmalıyım yada hiçbir şeye gerek yok mu fikir verir mısınız.
Elbette çocuğa iyi mi davranıyorlar kötü mü bilmiyorum Allah’a emanet ediyorum…