Nur_50 yok bende çıkıntıyı ilk pipi zannettim doktorumda öle zannetti ama çok hareketliydi bebek eminde olamadı geçen hafta bu haftada çıkıntı kaybolmuş organı şuan için vajinayı andırıyor dedi ama kızları olan arkadaşlarıma felan soruyorum vajina çıkıntısı deniliyormuş ona ödemden şiş gibi durduğu için çıkıntı gibi duruyormuş