_aydanyldzz kolay doğum olsun inşallah. Kaçıncı haftadasınız. Benim de nst de çok fazla sancım çıkıyor açıklığım 1 cm olmuş ama ben bişey hissetmiyorum ve daha erken 35. Haftadayız. Önceki haftalarda da var mıydı bu sancı çıkma ve hissetmeme durumunuz ( ay dogurmuşsunuz bile şimdi görüyorum sağlıkla büyütün)