Merhaba kızlar.Bu gun randevum vardı 12+1 beneğim saklandığı için doktor kız olabilir dedi ama erkek oldaydı bence kendını çoktan belli ederdi sizde de yaşandımı bu durum yoksa erkeklerde kendını saklarmı?hayırlı saglıklı evlat olsunda oncelıgımız o tabi🧿