zehra33_ kızım temmuzda 2 yaşına girecek, 31 haftalık hamileyim. Ne zaman nazlının da kardeşi olacak desek kafasını yere eğiyo asla tepki vermiyo 😅😅 anneannesi biz onu çöpe atıcaz diyince de kikir kikir 😅 elbette kıskanıyor kardeşlik böyle bir şey.. zamanla alışacak önemli olan ilgiyi de sevgiyi de dengede tutmak.. haksızlık olarak görmüyorum eğer bunu düşünürsem karnımdakine de haksızlık olur.. her bebek rızkıyla gelir.. benim sevgim ikisine de yeter 😍