seyda53 Aysenur222 37 de sancım var diye yaptı ben korkup kastığım için acıdı ama kasmayınca acı olmuyo herkesin farklı yani
Saliha22 Eğer ki ağrınız kasılmalarınız yoksa ve bir sağlık sorunu şüphesinden dolayı yaptırmıyorsanız, yaptırmak istemediğinizi ve hazır olmadığınızı kibar bir dille reddedebilirsiniz. Çünkü asıl çatı muayenesi kasılmalarınız olduğunda olmalı
Aysenur222 Saliha22 haklısınız ama benim bayramdan hemen sonra sezaryan la alıncaktak bayramda 38 haftama girmiş olcam ve bayram boyuncada doktor yok bayrama girmeden önce çatı muaynesi yapalım dedi gelme ihtimali varsa bayramda kalmayım ortada diye mecburum yani yaptırmaya ilk gebeliğim
Orkidecicegim İlk çatı kontrolümde yattım ebe geldi ve kendime dedim ki ne korkusu bu oradan 4 kilo bebek çıkacak toparlan ve kendini bırak 😃 relaks oldum ve acı hissetmedim 🥰
TuqbaArslan Aysenur222 tedirgin olcak birsey degilki lekelenmenin muayeneden dolayı olduğunu biliyorsunuz
deryaduman47 Aysenur222 canım bende dün oldum çatı muayenesi hiç korkulacak bisey değil zaten 20 saniye bile sürmüyoderin bir nefes al tamamdır 🥰
Ambrossia7 Aysenur222 bugün oldum bende 37+5 im sezaryen tarihi almaya gittik meğer bebek dönmüş çatı muayeneni yapalım dedi hazırlıksız gitmiş oldum ondan kastım biraz bu sebepten acıdı ama kasmayınca bişey olacağını düşünmüyorum rahat olmak lazım
TuqbaArslan Aysenur222 ilk hamileligimden hatırladığımız yazıyorum kasmayip korkmazsaniz acı faln olmuyor doktorunuza güvenin. Rahat olmaya çalışın. Doğumda alttan kaç cm açılma var diye bakmalarin yanında cati muayenesi hiç birsey😊