Sysysyy Merhaba kızlar bugün tam 6 haftalık sat a göre hamileyim betam 7500 ama karın ultrasonundan kese gözükmedi pazartesi görmek için tekrar çağırdı başına gelmiş olan varmı siz beta kaçken kese gördünüz
znkara Sysysyy vajinal olarak muayene oldunuz mu ? Karın bölgesi yağlıysa görmek zor olabiliyor bazen
Sysysyy znkara hayır znkara hayır vajinal değil karından oldum doktorum şlk haftalarda vajinal yanlısı fdeğil hafif kanamamda olmuştu o yüzden bakmak istemiyor karından göremedik
33b8033 benimde 2. kızımda doktor 5. aya kadar alt ulturasonda gördü uste gözükmedi 5 aydan itibaren gördü üst de
Hudaaa_dgn 6.haftada zaten göbekten görünmez bildiğim kadarıyla benimde 6 haftalikken doktorum alttan bakmisti oyle görülmüştü 7bucuk haftalikken bebegi gormustuk