kariyerdeyaparimbebekte22 İki haftadır azalttım sorun olmadı yarın içmeyeceğim sizce istiğfar eder miyim
symag kariyerdeyaparimbebekte22 bir kaç gün idare eder ama sonra yine başlıyor. Maalesef ben öyleyim 24+5 olduk
zeyneppp001 kariyerdeyaparimbebekte22 bende sizin haftalarinizda once bire dusurdum 1 2 hafta sonra tamamen biraktim. Hemen tekrar kusmaya baslamadim ama agir biseyler yedigimde bi kac kere kusmuslugum oldu sonrasinda. 32. Haftadayim hala fazla kacirinca midem bulaniyo dogurana kadar dikkat etmemiz gerekicek sanirim 🤧
Sayman Hiç zararlı diyen doktor oldu mu mecbur kalmadıkça içmek istemiyorum ama 20. Haftadayım bıraktım ve çok kötü oldum üçüncü gün