Beybi_2022 ben 37+0da sezeryan olacağım ama benimki tansiyondan kaynaklı
Daha 2 gün önce kontrolüm vardı doktorum 37 haftalık olması erken doğumdan çıkmış demek dedi prematüre bile sayılmıyor yani normal bir zaman dedi tabi ne kadar içerde tutarsan o kadar iyi 1 gün bile çok kıymetli benim zorunlu olacak ama senin sorun için doktorum 37 erken değil normal bir zaman dedi bilgin olsun