Nesnes28 Nurellaaa06 bizimde an itibariyle uygulamaya göre 33 ama sezeryan oalcagı icin 18 gün kaldı. 20hazirana gün vermişti doktor bakalım acele etmezse kızım🤭
Nurellaaa06 Nesnes28 ay günü belli olması dahada heyecanlıı vakit geçmez öylede 😂 bizimkide belli değil bakalım ne zaman gelirse 😂
Nesnes28 Nurellaaa06 cok hızlı geciyor gibi hastane cıkısı sipariş verdim bir ay oldu gelmedi hala yetişmeyecek diye strese girdim bebekte kanalda heran gelebilir dedi doktor suyun gelir kasılman olur sancı olur hemen gelmelisin ddi yani panik halindeyim 😔
Suheda11 Bendimde son 30 🤭 bir yandan çok hızlı bir yandan hiç geçmiyor vakit. Normal doğum bekliyoruz nasipse. 🥰
Nurellaaa06 Suheda11 ay evet gerçekten öyle geçiyo ama geçmiyo 😂bende normal doğum bekliyorum bakalım prenses ne zaman teşrif edecek 😊
Nurellaaa06 dilay_06 bana çabuk geçti şimdiye kadar ama şimdiden sonra bazen duruyo gibi zaman çok değişik 😂