eymenmom07 kızlar 4 gün önce sezeryan oldum lavaboya kalkıp gelirken sol taraftaki dikişlerde aşırı derecede yanma oluyor ve yürüyemeyecek hale geliyorum. Ne zaman geçecek bu durum çok zorluyor beni. hiç geçmeyecek gibi
FatosNazim53 eymenmom07 gecicek canım. Benimde aynıydı. Hatta gece bebeğim agladiginda yataktan doğrulup ayağa kalktığım ilk anda aynı dedigin gibi yanma oluyordu bir anda acı şekilde. O ilk an kötü oluyor derin derin nefes al yavaş yavaş. Günden güne gecicek merak etme.
poyrazin_annesi28 eymenmom07 Sadece sabır ediceksiniz başka çare yok. 1 haftayı bulsun gecicek ben de aynılarını yaşadım 13 gunluguz geçti suanlik
Gamzer eymenmom07 Uzun sure yatarsan her kalktiginda ayni aci olur ama canim. Iyileşmenin tek yolu bol bol yürümek🧡
Dlkzz eymenmom07 canım o yanma beraber bir şey ama bil ki kalıcı değil. 10 güne toparlanırsın o yanma hissi de geçecek ama yatarak değil yürüyerek bir çarşıya çıkmayı deneyin kısa mesafe yürüyün o bile iyi gelecektir
eymenmom07 Dlkzz çarşıya çıkabilecek dırumda değilim. lavaboya kadar yürüyünce bile mahfoluyorum. İnşallah dediğiniz gibi bir an önce artık geçer 🥺
Dlkzz eymenmom07 Geçecek bunların hepsi ben çarşıya çıkmıştım 5 günlüktü bebeğim 🤣yana yana yürüdüm 🤣 acılara yürüyor korkmuyorum. Saka bir yana en güzel yanı bebeğinin yanında olmasi hepsi gelip geçici
Kuzeymiraa eymenmom07 yürümeyi azalttığınız zaman bile yapar. Mutlaka yürüyün yürüdükçe iyileşiyor sezerya kesinlikle tecrübe ettim 🙏🏻