minnakbebem Hanımlar bir pijama takımı aldım 3,4 defadır yıkadım ama boyası gitmiyor sürekli elime çıkıyor bulaşıyor ne yapacağım yardım edin 😒😒🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom_103 minnakbebem kumaş kalitesinden kaynaklı olabilir ilk defa duydum boyası çıkan kumaşı canım valla bi çözüm bilmiyorum
Pinklove minnakbebem Aaa çok kötü kumaşmış giyme onu o zaman, sıcak suda yıkayınca bile çıkmıyor mu boyası?
Coynes Bende bir pijama takımı vardi gayet kaliteli idi giyiyordum camasirim kirmizi carsaflar her yer kirmizi oluyordu Suda beklettim sirke doktum Suyunu degistim tekrar suda beklettim Biraz daha azaldi boya vermesi😂