Brisii Fatmabltc şu dakikalar aynısını yaşıyorum sağ tarafta gerinip duruyo semsert ve vajınama iğne batıyor
Gizembltc Fatmabltc canım bendr 31+3 aynı durumu yaşıyorum sağ tarafıma toplanıp kalıyo öyle orda hareket ediyo bazen diyorum heralde karnımı yırtıp çıkıcak o kadar zorlanıyorum ki normal ama büyüyo yeri azalıyo doktorumda aynısını demişti
Rwerdst Fatmabltc enfeksiyonun olabilir mi? Yalancı sancı olabilir. Geçen bende açtım aynı soruyu😂 31+6dayız. Akşam biraz sancım vardı. Öldüm öldüm dirildim yani. Şuan iyiyiz. Sabah randevum var bakalım 🫤🥲
cauuv1 36+4 bizimde çok toplanıyor ve can yakıyor normaldir heralde bi sorun olsa doktor muayene esnasında söyler zaten
Nghnaknn Benimde 3 4 gündür o şekilde oluyordu bugün sabah randevum vardı geldim nst bağladı 100 kadar sancım çıktı 😢 ciğer geliştirici vurdular ve kasılmaları durdurmak için sürekli ilaç ve serum 32+5 şuan dua edin birşey olmasın kızlar …
Nghnaknn Rwerdst enfeksiyon çıkmadı malesef normal doğum sancısıymış ama şükür ilaç tedavisiyle durdurdular ufaktan bi korku yaşadık🥰😂 rabbim hepimize hayırlı kolay sağlıklı sıhhatli doğum nasip etsin taburcu olduk bizde
Mrymbrfn 23 haftalık hamileyim bnmle öyle oluyor.. norml mi değil mi bilmiyorum. Karnım sem sert oluyor.. altım agriyor🥺