Elcoo123- Hilalcikkk ben folidoce kullandım aç veya tok alabilirsiniz ama ben midemi bulandırmasın diye kahvaltıdan önce içiyordum
Feriha07 Hilalcikkk Ben kullandım ama genel olarak ilaçları tok karna içiyorum. Aç karna içmedim hiç. Bence tok içmen daha iyi olur.
Simge_celen_ozyildiz_ Hilalcikkk bende hep aç içiyorum hiç bir yan etki yapmadı ama doktorum folidoce yerine folbiol daha etkili dedi değiştirdi şuan bunu kullanıyorum
Minaesra Hilalcikkk ben kullandım aç karnina da kullandım tokta 🫤🤣 bazen unutuyordum mecbur kahvaltıdan sonra alıyordum ama doktorum sorun olmaz demişti
mervemurat16 Hilalcikkk ben tok karnına içiyorum eczane öyle dedi ama prospektüsünde yemekten önce alın yazıyordu.araştırdım aç tok farketmiyormuş