Hilalttk16 Bsrgzl 36. Haftada bende de oldu şuan 37+1 deyim hâlâ midem bulanıyor ishal ara ara devam ediyor ama gelen yok 😅😅
SinemAkyldz_ Bsrgzl sanciniz yoksa bekleyin bence dogum belirtisi olabilir ama sancılarınızı evde çekmek daha iyi normal istiyorsanız
pnryrtsvn Bsrgzl bende tam 39+0 ishal ve bulantı bende de var iki gündür dün doktora gittim sancı hiç bir şey yok nst normal çıktı bol bol su iç dedi yolladı eve salgın var dedi
Bsrgzl Sna-0567 ayyyy dua edin başlasın gram uyku girmedi gözüme mide bulantımdan şimdi de karnımın altında böyle iğne batması gibi bir acı vuruyor ara ara