Birdie-93 Adetim 5 gün gecikti kan testi yaptırdım beta 287 çıktı. sizlerin nasıldı ? Yükselir mi acaba içim bir tuhaf yardımcı olur musunuz bana yaşadıklarınızdan dolayı 🌸
Koztaburcan Birdie-93 iki gün üç gün sonra tekrar verin kan yükselmişse sağlıklı gebelik yükselmemişse düşmüşse kimyasal olabilir ama sizinki kimyasal gibi durmuyor bence yükselir gibime geliyo
Birdie-93 Koztaburcan maalesef kimyasala çevirdi ve düşük yaptım 😢 yazacağım demiştim o anın heyecanıyla ama heyecan falan kalmadı bir haftada
Koztaburcan Birdie-93 hiç canını sıkma inşallah en erken zamanda tekrar nasip olur sağlıklı bir şekilde 🤲
Birdie-93 Mommybabyy maalesef insanın elinde değil ama ne yapalım en azından hamile kalabiliyoruz öyle diyip kendimizi rahatlatalım🤷♀️😊
Mommybabyy Birdie-93 yumurtalıklara baktırmak lazım aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum hiç gerçi böyle bir olaydan sonra ikinciye daha sağlıklı bir hamilelik olur diyorlar ama bilmiyorum 🤷♂️
Birdie-93 Mommybabyy ben zaten yumurta takibi yaptırıyordum da öyle hamile kaldım doktorum da bu ayın biraz daha verimli olacağını söyledi vücut artık hazır dedi. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼