Fgbebek-1 Kızlar 36+3 doktor başı tam çatında dedi kanalda bebek şimdi de böyle kasık ağrısı ve bel ağrısı var ara ara gelip geçiyor yalancı sancıdır sanırım demi var mı böyle olan 🥹
Tugcedmr_cn Fgbebek-1 Benimde 12 den sonra 36+3 yürürken aşağı düşecekmiş gibi geliyor aşırı baskı yapıyor yarın kontrolüm var
Tuee_42 Fgbebek-1 aynı şekildeyim çatı muayenesi oldum doktor 1 hafta içinde gelir dedi sağlıkla bekliyorum ❣️ Yalancı ağrı onlar önemli olan sıklığı
Tugcedmr_cn Fgbebek-1 bana bugün çatı muayenesi yapmadı sancı çıkmadı nstde 38 haftadayken yapıcam dedi bebeğin kilosu biraz fazla bakalım inşallah çatım geniştir de çıkar
Fgbebek-1 Tugcedmr_cn ay inşallah bende korkuyorum bizim bebek haftasıyla uyumluydu ama bakalım hayırlısı olur inşallah 🙏
Fgbebek-1 Tuee_42 galiba bizimki de erken gelir gibi 38 de yapacaktı muayene 37 Dr. Yapalım dedi başı tam çatı kanal üstünde dedi bakalım