Hatice-elisa Biraz zorlandım ondan sonra hafif damla gibi kanamam oldu 2. Gün geçmesini beklerken biraz daha arttı kanama çok ve sık gelmesede kanama olmasına telaşlanmalı mıyım
Pinklove Hatice-elisa Tabii ki normal değil kanamanın miktarı olmaz her zaman hamilelikte tehlikelidir. 2 gün beklememeliydin, Hemen acile git şuan.
YaseminBatrk Hatice-elisa yani nisaniniz gelmiş Bence bir acile gidip muane olun belki açıklığınız da oluşuyordu şuan. Benim ikinci gün de nişan geldiğinde üçüncü gün doğum yapmistim.
Seval2468 Hatice-elisa büyük ihtimal nisandir ilk oğlumda 36 +4 te nisanim geldi 37+5 tede suyum geldi normal doğum yaptım. Kan dediğiniz nasıl benim kırmızı beyaz karışımı kıvamlı bir akıntı gibiydi kıp kırmızı değildi